Pages

Thursday, May 27, 2010

HatiKu TeLah JAtuH CinTa PaDA LAgU ARAB...

salam,

oh tidak....telah mula meminati lagu arab Amr Diab..Tamally Maak dah bape kali da sehari ni asik dok pasang lagu tu jea...dulu housemate ku sangat giler suka kat lagu arab aku wat bodo jea tak pernah pulak terlintas nak dengar...malah siap kutuk lagi heheheh asik2 lagu arab ha sekrang padan muka aku, aku juga da jatuh hati pada lagu arab ni...tapi tetiba ada orang post kat facebook dan hatiku telah tergerak hati nak tekan sebb memang bosan tahap ikan minum air...seperti kali pertama aku telah jatuh cinta..mungkin kat Amr ni hensem? ada orang cakap Amr Daib Ricky Martin Arab...ooo yea ker? wat eva....emmm biasa jea...pak arab bukan taste aku...kat bawah apartment umah aku ni ada pak arab aku tak pernah tertarik pon....ok? tapi tah la...tetiba jea rasa nak belajar bahasa arab...ooooo kenapa ni...telalu fanatik....ok harap2 ini cuma hangat2 tahi ayam....

0 comments:

Post a Comment