Pages

Friday, May 28, 2010

LaGi2 CeRiTa PasAL HoUSemaTe aKu Si PencURi...

salam,

haishh sangat mara betol aku kat sorang minah yg bergelar housemate aku....lagi2 dier wat hal....seorang budak perempuan yg keje kedai salon kecantikkan, hisap rokok, berumur 22 tahun..asal perak, yg suka mencuri..mula2 hanger....aku letak kat depan tv semuanya tak ada..then aku minta balik..sebb satu pon aku nak guna da tak ada

kemudian barangan mandi ku dulu aku tak perasan...aku sedarinya dia adalah pencuri bila pencuci muka aku selalunya 3-4 bulan baru abis, tapi skng 1-2 bulan jea abis, begitu juga dgn sabun basuh, syampoo, softlan sabun mandi cuma ubat gigi jea tak.........aku kehairanan aik kenapa cepat sgt abis ni? pelik betol....tapi aku tak pernah tuduh dan tanya...bagi aku..ala benda kecik mcm tu takan la nak gaduh2.....ok...fine aku masih boleh bersabar...yg aku tak puas hati pencuci muka dier sabun ketol yang ptong kecik2 letak dalam bekas kecik pastu simpan dalam bilik mcm la aku ni pakai.

but now is bra...how can u imagine? bra orang nak pakai? aduh low class betol la dier ni....kalo aku la tak selera nak pakai bekas orang ni....mcm maner la dier leh nak terpikir nak amik bra aku..pastu da kantoi dier pindah leh tinggal jea bra aku tu mcm tu jea pastu dia amik tali bra aku jea? memang tak patot....kalo nak rembat biar la sampai aku tak nampak..ni da nampak pastu tinggalkan dengan keadaan seperti kain buruk how can u imagine that? ishhh apa punya orang la begitu.................

so tu all of u berhati2 la dalam memilih housemate...kalo boleh biar la u all kenal...mcm budak ni, my housemate lagi sorang desprate sgt nak cari penyewa then iklankan kat internet so terima jea sesama yg apply....awalnya dia wat umat tu party kawan2 bohsia dia time kitaorang tak der...bila da kena tegur ngn aku dier da tak bawak balik...pastu barang keta la....emmmmmm tah la..mcm2 jenis manusia mcm2 jenis ragam...............................walaupon byk jea perangai nya yg hodoh tapi malas nak cerita panjang2 lebar nanti jadi mengumpat lak...aku cuma cerita yg aku tak puas ati dan mara dan geram dan semuanya.........


ini lah wajah suspek yang dikatakan td..i sempat snap gmbar di wall dier..






1 comments:

Nurul said...

cun la awek tu!! hhehehehe aiyaa

jom baca entry terbaru BALA GUNA INTERNET CARI DUIT

Post a Comment