Pages

Thursday, May 27, 2010

Sangat Mara sama POTONG...P1


salam

marah nya hamba pada internet ni...aduh dia wat hal lagi...tolong sikit eh....aku da bayar da bil bulan ni...ok kenapa asik tersangkut kelmarin 2 hari ko buat hal...ni malam ni ko wat hal lagi ker.....
aiiiiisshhh ini boleh mendatangkan mara? kalau kena jual pon tak apa aku tetap nak mara..

ada sape2 guna P1Wimax tak kat sini? so apa pengalaman korang? dier memang cam ni ker p1 ni ada collaborate ngn syarikat danone ker kejap ada kejap tak der plak tema dier ni............................
minggu lepas da la akuan aku telah di suspended kan walaupon aku bulan lepas berhutang rm 7.25 cen kerana aku bayo bil bulan lepas cuma rm40 jea....tu pon ko nak suspended kan? memang wat aku suspek tol la kat p1 ni....adohhhhh kalo aku punya blog ni femes ramai orang baca memang tutup la syarikat P1 ni.....sebelom ni laju gile...giler pon tak laju mcm tu.......................................ceh bangga seketika ketika dok beramai dengan housemate internet aku paling laju...dorang ada guna maxis ngn celcom...siap leh wifi kat dalam umah lagi tu...tapi sekrang tidak lagi...

hati ku telah dilukai...jiwaku hancur....ku sangka panas hingga ke petang rupanya hujan ditengah hari.......oh p1 ku...mengapa ini harus terjadi kepada ku....................................... dengar lah rintihan ku ini CEO p1wimax...kalo tak syarikat mu akan musnah.............................................ceh bajet aku ader power mcm action kamen...action bid........
bid bid bid bid.............hahahahahah..................


0 comments:

Post a Comment